כשר לפסח למהדרין בהשגחת הרבנות רמאללה

פסח מתקרב ואיתו הניקיונות והלחץ, או הלחץ מהניקיונות – תלוי במי מדובר. להלן מאמר שלא ישחרר אותכם מהניקיונות, אבל אולי ישחרר אותכם קצת מהלחץ 🙂 .

כשמנקים את כל הבית ומוציאים את הדברים שאינם נחוצים וסתם מעמיסים את הארונות, זה כבר נותן הרגשה יותר קלילה. באותה צורה כדאי לנקות גם את המחשב מכל מיני זבל אלקטרוני שהצטבר במהלך השנה האחרונה, וגם מגן החיות (סוסים טרויאנים, תולעים, וירוסים ושאר זוחלים) שמועמס על כל מחשב עם קירות דלתות וחלונות. אני בעד פינגווינים.

לא לזה התכוונתי

לא לזה התכוונתי

אם כבר מנקים את הארונות, כדאי שתשימו לב עם מה אתם מנקים את הבגדים. השימוש בחומרים מסוכנים הוא מסוכן לסביבה. אבל – יש גם חומרים שעדיף להימנע מהם בגלל סיבות אחרות.

לדוגמה – מבצע של נוזל ניקוי בסופר. אחלה ניקוי, אבל איפה הנוזל? בהנחה שאני רואה נכון, ובהנחה שבתמונה שצילמתי בסופר והוקטנה לרוחב הבלוג תוכלו גם אתם לראות – המיכלים חצי ריקים המיכלים חצי מלאים (צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה).

מבצע ניקוי. בלי נוזל

מבצע ניקוי. בלי נוזל

לכאורה יש נוסחא חדשה ועוצמתית, והיא חזקה פי 2, ולכן צריך רק חצי כמות נוזל. הגיוני. השאלה הטיפשית שלי היא רק למה לא לצמצמם גם את גודל המארז?

אם תשאלו אותי – החומר כ"כ חזק, שהוא יכול בכביסה אחת גם להסיר כתמים מהבגדים, גם להסיר צבע וגם להסיר בד. והכל בפעולה אחת!

ריכוז כפול, חצי כמות

ריכוז כפול, חצי כמות

ואם כבר בזוטות עסקינן – בשביל להראות עד כמה החבר'ה שם ירוקים מזויפים כמו כולם, הם כותבים למטה על רקע ירוק: "וניש ואתם – ניתן לחסוך באנרגיה באמצעות הפעלת תוכנית כביסה של 30 מעלות במקום הפעלה בטמפרטורות גבוהות, ועדיין להסיר ביעילות כתמים. הוסיפו וניש קליה לכל מכונת כביסה."

ולי יש כמה שאלות: 1. האם זה תקף גם עבור אלו שהתקינו לוחות סולאריים על הגג? 2. מאיזה חומרים מורכבת הנוסחא שלכם? או – האם שימוש בקליה באמת תורם לאיכות הסביבה? האם מדובר בתמצית קליפות תפוזים?

נוסה על חיות, החיות הפכו לירוקות

נוסה על חיות, החיות הפכו לירוקות

ועוד בעניין חומרי הניקוי לכבוד הפסח: על כל חומר ניקוי וסבון כתוב "לא למאכל" (ראו למעלה). נשאלת השאלה – למה שמישהו ינסה לאכול את זה חוץ מילדים קטנים? האם לא מספיק פשוט לכתוב שצריך להרחיק מילדים?

חיפשתי את התשובה לשאלה הזו המון זמן – 20 שניות בערך, ומצאתי: בחלק אחר של האריזה כתוב "כשר". הרי אם משהו כשר – ועוד למהדרין, ובחודשים מסוימים גם כשר לפסח – הוא בוודאי ניתן לאכילה. לפיכך האזהרה במקומה: גם סבונים כשרים אינם מיועדים למאכל.

עם החגים מגיע גם האוכל, וכל בת ישראל כשרה (לא למאכל) חוששת מהקילוגרמים שיתווספו למשקלה עם המצות. לפיכך הועלתה הצעה חדשה לדיאטה מהפכנית שתעזור לך לשמור על משקלך בחג ואף לרזות!!! רק דקה של תשומת לב, ואם הכל יתקתק לפי הספר, אחרי החג תשקלי בערך 2 קילוגרם פחות.

הנוסחא לדיאטה, בחשיפה בלעדית לקוראות הבלוג "צבר" : 1. לכי למקלחת ועמדי ליד הכיור ומול המראה. 2. הוציאי לשון מהפה ונסי ללקק את האף. 3. תוך כדי הניסיונות, סגרי בחוזקה את הלסת. 4. שטפי את הפה.

כעת מותר לך לאכול בחג מה שרק תרצי – אם תרצי (ותצליחי) לאכול בשבוע הקרוב.

הערה באותיות קטנות: אין בעלי הבלוג אחראים לכל נזק שיגרם לך כתוצאה מהדיאטה החדשנית, ולא תהיה לך שום טענה ו/או תביעה כנגד מישהו בעולם חוץ ממך.

הבלוג צוחצח והוכשר לכבוד הפסח. לפיכך אסור לקרוא את הבלוג עם חמץ ביד ו/או על שולחן המחשב. במידה ואכלתם משהו פריך וטעים מעל המקלדת, אנא וודאו שלא נפלו פירורים בין המקשים.

השימפנזים בכלוב בגן החיות לא אוהבים את מיקומם, יגיד לכם כל זואולוג מתחיל. השימפנזים רוצים להיות בטבע. לשומע החייזרי זה ישמע קצת מוזר: בסה"כ אפשר לתהות, מה רע להם שם? הם לא צריכים להתמודד עם טורפים, הם לא נלחמים על האוכל שלהם, את האוכל מגישים להם בשעות קבועות ותמיד בכמות מספיקה, והם יושבים להם כל היום בסבבה. בנוסף, בימים קרים מידי מפעילים להם קצת חימום ובימים חמים מידי משפריצים עליהם מים. אני מריח שמישהו כבר מתחיל לקנא בשימפנזים.

אבל אין צורך לקנא באלו שהכל בא להם כ"כ בקלות. אומנם יש להם חיים כמו של פנסיונר חופשי שאינו מודאג ממצבו הכלכלי והבריאותי, אבל אין להם דבר חשוב מאוד שלנו יש: חופש. בחג הזה חשוב לזכור שכמה שקשה לנו, וכמה שעל כל דבר שאנחנו רוצים להשיג בחיים אנחנו צריכים להילחם, יש לנו את מה שאין לאותם שימפנזים. ואם השימפנזים היו יכולים לדבר, בהחלט יכול להיות שהם היו מסכימים להתחלף איתנו בני האדם.

גלעד שליט. 1753 ימים = 42,072 שעות = 2,524,320 דקות = 151,459,200 שניות. זה לפחות 4 שנים יותר מידי.

חג פסח שמח וכשר (לא למאכל) לכל הקוראים ולכל עם ישראל.

שלח מאמר זה באימייל שלח מאמר זה באימייל
הדפס מאמר זה הדפס מאמר זה

2 תגובות ל“כשר לפסח למהדרין בהשגחת הרבנות רמאללה”

  1. מאת לאה צחור:

    אם לא יהיה שמח לא יהיה כשר ראו הוזהרתם!

  2. מאת קרן:

    בועז יקירי! אתה הרבה מזכיר את גלעד שליט, זה מרגש ועצוב ואני מעריכה זאת. אבל מה בעניין יהונתן פולארד? גם הוא שבוי וחולה ומבודד בתנאים קשים.
    אז נכון, המצב של גלעד שליט הוא לצערנו גרוע מזה של פולארד, אבל עדיין שניהם יהודים, שניהם מבודדים ושניהם זקוקים לעזרה (פולארד חולה מאוד)
    אם כך, מדוע אינך טורח להזכיר גם את שמו של פולארד??? – שבתיאום עם מדינת ישראל מסר לנו מידע שסייע לנו וחשף את הצביעות של ארה"ב.
    אשמח לראותך מגלה רגישות כלפי אחיך היהודים ללא הבדל דת גיל ומין
    חג חירות שמח לשבויינו היקרים בפרט ולכל עמ"י ככלל
    קרן

השארת תגובה