קטגוריות
כללי

ירוק מזויף

זה נהיה מאוד טרנדי לאחרונה לדבר על איכות הסביבה וירוק וכמה אפשר לעזור בנושא. חבל שהמציאות קשה יותר מהתמונה הורודה – סליחה, הירוקה – שמנסים להציג לנו. ראיתם את ה"שקיות הידידותיות לסביבה"? יש להם גוון ירקרק, שאינני בטוח לגבי מקורו. כלומר – יכול להיות שהם אולי ידידותיות יותר לסביבה מהמקבילות השקופות, אבל הם גם ידידותיות ליצרנים, ופחות לכיס שלי. לגבי הירקרקות אני עדיין תוהה אם מקורה בצבע סינטטי כלשהו שמוסיפים לחומר הגלם. למזלי, אינני עובד במפעל ניילונים, ולכן לא אדע בוודאות. למזלי – כי הייתי פעם במפעל כזה, ויש באולם הייצור ריח חריף של ניילון שגרם לריאות שלי להרגיש כמו שתי שקיות, עד שכמעט יכלתי לשמוע את הנשימה שלי כמו מעיכת שקית. "כן, זה נשמע מוכר", יהנהנו עכשיו בהסכמה כל חולֵי החורף מרוטי האף והריאות.

קטגוריות
כללי

המלצה לנשנוש בריא

מי לא מכיר את זה שלפעמים בא לנשנש משהו. נראה לי שרוב האנשים שלא מגרגרים משהו בין הארוחות, לא עושים את זה בעיקר כי אין שום אוכל נגיש בסביבה (ולא, ממש אין צורך לכתוב בתגובה שאתם לא אוכלים למרות שיש אוכל נגיש בסביבתכם).

אז בשביל כל הקוראים שלועסים מידי פעם כל מיני חטיפים וממתקים – הנה רעיון לנשנוש טעים, וגם בריא. בפעם הראשונה שהכנו את זה בבית, הכוונה שלנו הייתה לעשות תוספת לארוחת הערב. אבל בסוף נשנשנו את הכל עוד לפני ארוחת הערב. בגלל קלות ההכנה, הערך הבריאותי (ובנוסף זה גם מונע כרסום של שטויות אחרות בין הארוחות) – וכמובן בגלל שזה גם ממש טעים – אנחנו עושים אותו די הרבה מאז.

קטגוריות
בקטנה כללי מכתבים למגירה הציבורית

מיסטר גרינפלד בא לבקר

בשבועות האחרונים יש פריחה יפה (מאוד) של שדות ירוקים בפרברי גוש דן. הייתי רוצה לומר שלקחתי את מצלמתי ויצאתי לטבע לצלם, אבל האמת היא מעט יותר עגומה :). הצורה הנכונה לומר זאת היא "איזה מזל שיש לי מצלמה בפלאפון, ושהוא תמיד איתי".

קבלו הצצה לעולם ירוק שראיתי בשבועות האחרונים. רק להציץ מעבר לחלון הרכב ולהתענג.

הפסים בתוך השדות – אגב – הם לא הוכחה לקיומם של חייזרים, אלא הוכחה לקיומם של טרקטורים.

ירוק בעיניים 1: ליד מושב חדיד
ירוק בעיניים 1: ליד מושב חדיד
ירוק בעיניים 2: ליד מחלף אשדוד
ירוק בעיניים 2: ליד מחלף אשדוד
ירוק בעיניים 3: ליד ראש העין
ירוק בעיניים 3: ליד ראש העין

נ.ב: תמונה אחת מתוך ה-3 צילמתי במצלמה (נורמלית. בלי משדר סלולרי). בשביל לבדוק אם המצלמה של הפלאפון שלי שווה משהו, אני שואל אתכם: נסו לנחש – איזו מהתמונות צולמה במצלמה איכותית יותר?

קטגוריות
העולם מצחיק אז צוחקים כללי מכתבים למגירה הציבורית

מכתב לאיש שאהיה (או: מכתב תשובה ל-"מכתב לילד שהייתי")

תודה על המכתב המרגש הזה שלך. צחקתי מאוד כשקיבלתי ממך את המכתב. אני בטוח שאתה איש מצחיק אבל אני לא מבין אותך.