ארכיון לחודש מרץ, 2010

הינך צופה בארכיון צבר – בלוג עם קוצים לחודש מרץ, 2010.

חג החירות מעולם לא נראה רחוק יותר

גלעד שליט

כשר לפסח תרפפ"ו

לאחר פרסום הכתבה על העודף שמבדיל בין מחיר המבצע למחיר המלא, קיבלתי עוד הערה על טעות מביכה על מוצר.

שעון קיץ

הלילה העבירו את השעון לשעון קיץ, שיימשך עד ל-11/9/2010. לא מספיק לקחו לנו שעת שינה הלילה, המכשירים החכמים לקחו לי עוד שעת שינה.

אל תשכחו את העודף

כנראה ציפו ממני להוביל איזה מאבקון ציבורי-צרכני בעקבות הפוסט על הביסקויטים של אוסם, ולכן הקדמתי את הפסח וחיפשתי בנרות את החמץ.

עניין של הרגל

אנשים שהמלצתי להם לנסות את מערכת ההפעלה הפתוחה מבית "טורבלדס ושות' מסביב לעולם" (להלן: "לינוקס"), הכניסו לכונן האופטי שלהם (להלן: "CD-ROM") את הפצת אובונטו (כי זה מה שאני ממליץ עבור מתחילים) ואחרי 10 דקות התקשרו אלי בבהלה: "אבל איפה כונן C? איפה program files? מה עושים כאן? איך מורידים תוכנה ומתקינים? למה אי אפשר להפעיל קבצי exe? אני […]

חורף או קיץ? סתיו ואביב

לרגל הקיץ שנחת עלינו במפתיע בתחילת חודש מרץ, נשאלת מסביבי השאלה "אתה אוהב יותר את הקיץ או את החורף". מצפים ממני לתשובה בינארית? האם הסתיו והאביב נשכחו מהלב?

תהליך הקפת חלקים

כשאני רואה את מחמוד אחמדיניג'אד צוחק על העולם, עולים לי בראש התמונות של אדולף היטלר שמרגיע את העולם באומרו שגרמניה מצטיידת בנשק למטרות הגנה עצמית. לפיכך כינסתי את עצמי וחשבתי על מה שאני רואה ושומע בחדשות, והרגעתי את עצמי בטענה שהעולם השתנה מאז שנות ה-30 של המאה ה-20, ומי שמערער היום את היציבות העולמית בוודאי […]

יום ח(ו)דש

פעם העולם היה פשוט: היה "יום האם". פעם בשנה מביאים מתנה לאמא. מאז הוא עבר הרבה תהפוכות. העולם נהיה מסובך.

בִרכותָי

לךָ, אני זוכר שנולדת, עשית את כולנו מאושרים. פתאום הפכת ילדים להורים, הפכת הורים לסבים וסבתות, הפכת את קרוביך לדודים. שינית את עולמינו, הובלת דור חדש במשפחה, גאה להיות בכורו.

טקסטים פורימיים

תפסתי שני טקסטים יפים בחג הגשום שהיה לנו כאן, טקסטים שמתאימים לחג. הראשון על בקבוק יין, השני על משלוח מנות. ציטטתי להנאתכם.