ארכיון הנושא 'מכתבים למגירה הציבורית'

הנך צופה בארכיון הנושא מכתבים למגירה הציבורית.

חותרת לחיים – הרצאה מאלפת מאלופה

היום אחר הצהריים נשמתי שוב מלוא ריאותי את אוויר הקמפוס של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. כמעט ולא הייתי שם כסטודנט, אך כבוגר אני מגיע מידי פעם להרצאות מעניינות.

קפיצה קטנה לחו"ל

הלחץ המטורף של החיים, הקיץ הדביק שאוטוטו מגיע, והחדשות הלא-מרנינות (בלשון המעטה) בארצנו הקטנטונת גרמו לנו לחשוב על נופש קצר בחו"ל. בינינו, אין כמו לזרוק קצת את הראש במדינה שבה המזרח התיכון הבוער שלנו לא באמת מדיר את שנתו של מאן-דהוא כדי לקבל קצת רוגע.

היציאה לחופשי (סיפור לפסח)

"עוד תיקון אחד קטן וזה עובד", חשב לעצמו משה ההאקר. כבר שנים שהאקרים מנוסים ומוכשרים מכל רחבי העולם מנסים להשיג את הגביע הקדוש של עולם המחשוב – האינטילגנציה המלאכותית האוניברסלית. אינטילגנציה שכזו יכולה להחליף אדם בכל דבר שאדם יכול לעסוק בו, ואינה מוגבלת לתפקודים מסוימים כמו משחק שחמט, ניקוי רצפה, חציבת חומרים יקרים מבטן האדמה […]

עוד מקוָה

"ערה?", היא קיבלה בסמס. כבר אחרי 12 בלילה והיא עיפה. האם היא תיענה לבקשתו של הבחור לצאת? רק לפני חצי שעה היא חזרה מבילוי עם חברים. כולם חברים שלה.

סוף העולם

* אז הגיע סוף העולם. נו שוין. עברנו את פרעה, נעבור גם את זה. * אני ואתה, נשנה את סוף העולם. אמרו את זה קודם, לפני, זה לא משנה.

שיעור שלמדתי על בית משפט לתביעות קטנות

תקציר הפרק הקודם: בהמשך לסאגה שלי מול הוט, יש כמה דברים שלמדתי "בדרך הקשה". למדתי שיעור באזרחות מבלי לשאוף לכך או לתכנן זאת. עכשיו אני יודע דבר וחצי על התהליך המשפטי בישראל. אני מביא את השיעור שלמדתי אך ורק למי שרוצה, או במילים אחרות: אין חובה לקרוא את הבלוג – אני לא מאיים על אף […]

ממחזר מצטיין

4.5 ק"ג של תרגילים פתורים יועברו היום לפח מיחזור נייר, ושם יצטרפו לחבריהם שכבר נזרקו. למעלה מ-50 ק"ג של ספרי לימוד נמסרו כבר לאנשים שהביעו עניין. ועוד לא נאמרה המילה האחרונה בעניין… (המבין יבין 🙂 )

התחממות גלובלית?

לכבוד מזג האוויר החמים שנחת עלינו זה לא מכבר, ולכבוד הקיץ הדביק שינחת עלינו בעוד שעה, רציתי לבדוק האם נכונות השמועות על ההתחממות גלובלית.

מייפל סטורי

לילה בשבוע שעבר. חושך וקר. אפשר לומר אפילו – קר מאוד. במקום לחכות שעות לאוטובוס שיקח אותנו הביתה אחרי בילוי ערב, ירדתי לכביש. אהם, זה לא מה שאולי חלקכם חושבים, פשוט תפסנו מונית. 🙂

מזל טוב שלישי ל"צבר"

שלוש שנים עברו חלפו להם ביעף מאז שהאתר "צבר" עלה לראשונה לרשת האינטרנט (מעולם הוא לא "עלה לאוויר". אולי אצל מי שקרא אותו עם אינטרנט אלחוטי…). למעשה, עברו קצת יותר, אבל מי סופר. יצא ככה שבתקופה האחרונה אני ממש ממש לחוץ ואפילו שישב לי בראש לכתוב איזה הודעת מזל טוב קטנה, לא התפניתי לכך. אם […]