עמדתי ביחס לשביתת המנחים באו"פ

חברים לספסל הלימודים שאלו/ביקשו/ציפו שאביע את עמדתי ביחס לשביתת המנחים באו"פ.

עמדתי היא כזו:

* ניתן לשבת במו"מ להעלאת התנאים של הסגל הזוטר מבלי לשבות. מוחות טובים ויצירתיים (וישנם כאלו בשפע בקרב המנחים ומרכזי ההוראה באו"פ) יכולים למצוא מתווה שכזה – ללחוץ על הנהלת האו"פ מבלי לפגוע בסטודנטים.

* במדינה החולה שלנו כל אירגון עובדים, החל מהקיקיוני שבהם וכלה בהסתדרות "שמור לי ואשמור לך" העובדים עושה שביתה מכל דבר.

* השביתה אינה פוגעת באוניברסיטה ו/או במי מראשיה, אלא בי ובחברי הסטודנטים.

* הואיל ובאתר של מנהיגי קבוצת המו"מ מטעם המנחים והסגל הזוטר מושמעים דברים קיצוניים שגובלים כמעט בהסתה, והואיל ובאתר הרשמי מטעם הנהלת האו"פ מושמעים דברים מינוריים ושקולים אני נוטה להאמין לכָּתוּב באתר הנהלת האו"פ. זה כמובן משקף את עמדתי האישית ולא בהכרח מתיישר עם המציאות.

* הפעילים מטעם התארגנות המנחים שהפסיקו בכוח שיעורים שהמנחים שלהם לא רוצים לשבות, עשו דבר נלוז ושפל ביותר ובכך הם גורמים נזק לעצמם, כיוון שסטודנטים שתמכו עד אז בארגון מטעם המנחים הפסיקו לתמוך בהם. הסטודנטים רוצים בסה"כ ללמוד, לא לכולם יש תוכניות מגירה ארוכות טווח להיכנס לרשימת מנחי האו"פ ולכן לא יתמכו בכל מחיר בָּארגון השובת.

* מכיוון שיש לנו עסק עם ארגון שרוצה לשבות ולעשות רעש תקשורתי הרבה יותר מאשר להועיל את תנאי העסקתם של המנחים, אנו צפויים לשביתה ארוכה ושיבוש הסמסטר הקרוב, לעניות דעתי עד כדי פגיעה גם בסמסטר הקיץ המתקרב.

* כל העובדות והדעות שצוינו לעיל לא יפריעו לפעילי "כוח לעובד", כמו גם לראשי ועד חברת החשמל ועוד הרבה ועדים אחרים במדינה, להמשיך לשחק על הגב שלי ושל שאר הציבור.

בעז.

שלח מאמר זה באימייל שלח מאמר זה באימייל
הדפס מאמר זה הדפס מאמר זה

3 תגובות ל“עמדתי ביחס לשביתת המנחים באו"פ”

  1. […] עוד פייסבוק , האוניברסיטה הפתוחה / שביתה – עוד בלוג, האוניברסיטה הפתוחה / שביתה – בלוג שלשי, […]

  2. […] עוד פייסבוק , האוניברסיטה הפתוחה / שביתה – עוד בלוג, האוניברסיטה הפתוחה / שביתה – בלוג שלשי, […]

  3. מאת שרה:

    שביתה = הפסד לנו הסטודנטים אל לנו לתת לזה יד

השארת תגובה