- צבר – בלוג עם קוצים - https://tsabar.no-ip.org/blog -

חוויותי מיום כיפור

יום כיפור החל אמש בשעה 16:55 לאחר שזללתי כמויות נכבדות של אוכל.

היה שקט מקסים ביום ראשון אחה"צ. הרבה יותר שקט מיום שישי אחה"צ, ובכל זאת בלי האווירה של יום שישי אחה"צ. לא יכול להסביר, יכול להיות שזו הרגשה פרטית שלי.

כשחזרתי מבית כנסת בערב היה אוויר טוב בחוץ, נקי יותר מבדרך כלל בגוש דן [1]. הצטערתי על כך שלא עשיתי סיבוב קטן בחוץ לפני שחזרתי הביתה. נכחו על הכביש הרבה ילדים עם אופניים וגלגיליות, ומבוגרים שהולכים בזוּלה ומשגיחים עליהם.

בבוקר קמתי מוקדם והלכתי שוב לבית כנסת, בשביל לבלות בו את כמעט את כל היום. הייתה הפסקה של שעה לנוח בצהריים. היה לי את העונג לעלות לתורה מבלי שיזרקו עלי סוכריות. אולי התחשבו בי בגלל שאני צם. 🙂

מהבוקר שאלתי את עצמי מתי אתחיל להרגיש את הרעב משתולל בבטני, ועד הערב השאלה נשארה בעינה. הצום עבר בקלות, אפילו עד כדי כך שבערב חזרתי הביתה ולא הלכתי מיד לאכול.

שברתי את הצום עם תה מתוק.

בשעה 20:20 אכלתי לראשונה, שעתיים אחרי סיום הצום.

בגלגל"צ התחליו את השידורים בשעה 19:00 עם שעה עברית. בשעה 20:00 עברתי לשמוע 103FM וגיליתי שהשדרנים שם מכוונים על גלגל"צ, אחרת אני לא יכול להסביר את הסיבה לכך שיותר מ-4 שירים ששמעתי קודם בגלגל"צ שמעתי שוב ברדיו ללא הפסקה. בשעה ניתן לשמוע בערך 17 שירים, אז 4 שירים זהים זה הרבה.

לקחתי את הזמן, ובהזדמנות זו שהאתר מושבת עשיתי טיפול תקופתי לשרת (להלן: ניקוי אבק בתוכו ומאחוריו). לאחר מכן החזרתי אותו למקומו והדלקתי אותו. רק כעת, 22:45, הפניתי בחזרה את הדומיין אלי.

איך עבר עליכם יום כיפור? את מה ניקיתם אתמול מאבק, את המחזור או את האופניים?

המשך גלישה נעימה ושנה טובה.