- צבר – בלוג עם קוצים - https://tsabar.no-ip.org/blog -

מחאת יוקר המחיה והפגנת המיליון

נדיר למצוא אותי כותב בענייני דיומא, אבל הנה זה מגיע…

כולנו נרמסים תחת גלגלי מכונת המיסים, שלא רואה אותנו ממטר. אל תגידו "לי זה לא משנה"/"במה אני כבר יכול להשפיע"/"זה ממילא לא עוזר". אם הלכתם אי פעם לקלפי, סימן שאתם מאמינים בכוחו של העם להשפיע.

במוצ"ש הקרוב אני מזמין אתכם להפגין איתי ועם כל העם נגד יוקר המחיה. יש כאן הזדמנות לעשות משהו שלא נעשה מעולם. זה לא הזמן להישאר בפוזיציה של "אקטיביסט בקליק". חשוב שכולנו נגיע לכיכרות. פיזית, לא רק מנטלית.

אני לא הולך להפגין ממקום של איש שמאל/קיצוני/אנרכיסט/פוסט ציוני/עוכר ישראל/מהפכן/מפונק/אוכל סושי/תל אביבי/whatever. את הסטיגמות אני אשאיר בבית. אני הולך להפגין כי אני לא מהעשירון העליון. מי שטוען שההפגנה היא של השמאל, כנראה קיבל דירה מתנה מביביהו.

בעת שגם עשירון שישי ושביעי בקושי סוגרים את החודש, אני קורא לכווולם לבוא לכיכר. אנחנו מוחים כי לא יתכן מצב שבו מדינת ישראל היא יצואנית הייטק מובילה, מספר 2 בעולם בטכנולוגיות חלל, אימפרייה כלכלית וצבאית (אומרים שאנחנו מגדלים חמניות בדימונה, לא?), ובה בעת לרוב אזרחיה אין איך לגמור את החודש ברמת חיים סבירה. לא יתכן שבאימפריה המזרח תיכונית אין שר בריאות לנהל את המו"מ מול האנשים שלקחו על עצמם להציל חיים.

טייקון מי שלא בא.

גם לך העלו את הארנונה.

גם לך העלו את הארנונה.

ובאיזה עשירון אתם נמצאים? [1]

למידע נוסף על המחאה [2]