הועלה מהארכיון: עוד קטע הזוי ומצחיק שכתבתי פעם

סופשבוע חם ולח עובר על ביתי המזיע בגוש דן ופתאום נזכרתי בקטע הזוי שכתבתי פעם ומתוארך (בדיקות פחמן, כן, כן) ל- 14/9/08.

תזכורת קצרה: ב-10/9/08 התחיל הניסוי הגדול ביותר בעולם – מאיץ החלקיקים הגדול LHC בז'נבה (שוויץ) נאטם, והתחיל את פעולתו בהטחת חלקיקים, אלו מול אלו, במהירויות עצומות על מנת לחקור את צפונות העולם. באותם ימים היו מדענים וסתם טיפוסים אחרים שטענו שאנחנו (הכוונה לאנושות, או המדענים ב-CERN) מתגרים באלוהים (חקר מעמיק של הפיזיקה הקוונטית, או "ממה עשוי חומר") וחורים שחורים קטנים שעשויים להופיע במהלך הניסוי יבלעו את כדור הארץ.

אני באופן אישי, אינני מאמין שֶחור שָחור זעיר יכול לבלוע את כדור הארץ מסיבה פשוטה: החורים השחורים ביקום עשויים מ"יותר מידי חומר", דהיינו מסָתם (המסה שלהם) היא יותר מ-3 פעמים מסת השמש שלנו, ואילו החורים השחורים הזעירים (אלו שהיינו אמורים לקבל בניסוי LHC, לולא היו בו תקלות) אינם חורים שחורים כבידתיים.

באותם ימים שבהם הקיץ התאדה אל חצי הכדור הדרומי ואנחנו שמענו כל היום על חבורת החנונים מתחת לאדמה, כתבתי את המאמר הבא:

בעקבות התחלת הניסוי במאיץ החלקיקים LHC:
סוף אפשרי לניסוי

10/9/08: התחיל הניסוי הגדול ביותר בעולם, מאיץ החלקיקים LHC יצא לדרך.

12/12/08: על הגלאים שבחדרי הבקרה וכן במעבדות המנתחות את שלל הנתונים המתקבלים מועלית ההשערה: מכניקת הקוונטים בטעות יסודה.

15/12/08: באופן סופי ומוחלט קובעים המדענים מתחת לאדמה בז'נבה: התיאוריה בדבר קיומו של "בוזון היגס", החלקיק המכונֶה גם "חלקיק האלוהים" אינה נכונה וקיומו נשלל.

17/12/08: בפקס דחוף שיוצא מחדר הבקרה מבטן האדמה אי-שם בגבול צרפת-שוויץ לותיקן נכתב בזו הלשון "מכיוון שמצאנו כי חלקיק האלוהים אינו קיים, מצאנו לנכון לעדכן אתכם כי גם אלוהים לא קיים".

17/12/08, שעות הערב המאוחרות: בפקס דחוף שמשוגר מהותיקן בחזרה לחדר הבקרה של LHC עם כל הפרופסורים לפיזיקה כתובה אזהרה בזו הלשון: “כופרים מטורפים. תחזרו בכם מהצהרותיכם ואל תזעזעו את העולם. כמו שאתם יודעים, עוד לא הגיע הסוף, וצוחק מי שצוחק אחרון.”

28/2/09: בפקס לותיקן כותבים המדענים כי הם אינם מאמינים יותר בקיומו של כח עליון כיוון שדברים בלתי צפוים מתגלים מרגע לרגע, וסותרים קיום כח שכזה.

5/3/09: חור שחור כבידתי בולע את המנהרה התת קרקעית של הניסוי ואיתו גם חלקים נרחבים מעל פני השטח. קטסטרופה איומה כיוון שנוצר מכתש גדול על האדמה, והוא קצת יותר גדול משטח הניסוי. כעבור חצי שעה מוכרזת בכל תחנות הרדיו והטלויזיה בשוויץ ובצרפת היערכות לאירוע חירום רב נפגעים.

6/3/09: מהותיקן יוצא פקס דחוף לבור בז'נבה, בפקס היו כתובות בגדול המילים "אמרנו לכם". גם בותיקן ידעו שהפקס לא יגיע לשום מקום כיוון שמחדר הבקרה בז'נבה נשאר רק בור ענק-מימדים (אבל תלת מימדי).

7/3/09: סיוע בינלאומי מתקשה להגיע למקום האסון כיוון שנמל התעופה של ז'נבה נבלע גם הוא לתוך החור השחור. עוד בעיות שנקרו בידי משלחות הסיוע הם הרי געש חדשים שמתפרצים תכופות בתוך המכתש הענק עקב ריסוק הקרום הקשיח של כדור הארץ באזור זה והתפרצות הלבה התת קרקעית בסדקים שנוצרו בקרום זה.

19/3/09: בסריקות אחרונות של האיזור הסתבר שלא היו הרוגים באסון מלבד האיזור שנבלע בחור השחור. אמנם הרבה תשתיות מסביב לאיזור האסון נפגעו, אבל ללא נפגעים בנפש. כ-298 פיזיקאים, סטודנטים, שוטפי רצפה ובעלי תפקידים אחרים במתחם מוכרזים כנעדרים.

29/5/09: בעצרת האו"ם שנערכה באיסטנבול נקבעה החלטה לסמן במפות העולם את האיזור שנבלע בחור השחור ע"י עיגול שחור מלא.

8/9/09: מדענים וחזאים ברחבי העולם מודים: זהו הקיץ הכי פחות חם במאה שנים האחרונות.

10/10/09: ביום סתיו קריר במיוחד, העולם המדעי יוצא בהצהרה לתקשורת ברחבי העולם: התחממות כדור הארץ נעצרה ואף הוחל התהליך ההפוך. הטמפרטורות העונתיות השנה ירדו בכ-4 מעלות בהשוואה לממוצע הרב שנתי.

2/11/09: פיזיקאים בסוכנות החלל האמריקאית נאס"א מפרסמים מחקר שסיכומו עגום: המכתש הענק שנפער ליד ז'נבה, איפה שהתחיל הניסוי בשנה שעברה של LHC שנבלע בתוך חור שחור, לקח איתו למימדים אחרים כ-130 מיליארד טון ממסת כדור הארץ ועקב כך כדור הארץ סטה ממסלולו סביב השמש ב-0.01 מעלות, דבר שגרם לו להתרחק כ-40,000 ק"מ מהשמש ובעקבות כך נגרמה צניחת הטמפרטורות ברחבי העולם. אזהרה נוספה לכך: האנושות חייבת לגדול ולצרוך יותר כדי להעצים את אפקט החממה והתחממות כדור הארץ, וזאת כדי לעצור התפשטות אפשרית של הקרחונים סביב הקטבים לאזורים נוספים.

מ פת א ירופה החדשה

מ פת א ירופה החדשה

מפת אזור הניסוי

מפת אזור הניסוי

תוספת מאוחרת: לאלו שהגיעו הנה דרך חיפוש  מ פ ת  א ירו פה  בתמונות גוגל מומלץ להקליק כאן או כאן (לגבי התמונה הספציפית שפה שכחתי מאיפה הורדתי אותה, ואתכם הסליחה)

שלח מאמר זה באימייל שלח מאמר זה באימייל
הדפס מאמר זה הדפס מאמר זה

3 תגובות ל“הועלה מהארכיון: עוד קטע הזוי ומצחיק שכתבתי פעם”

  1. מאת Ddorda:

    חחח נחמד מאוד 🙂

  2. מאת akiva:

    היי מה עניינים? התגעגעתי…
    לא יודע אם ראית בפורום אבל עכשיו בדיוק הסתדר לי האינטרנט באובונטו ועכשיו יש לי מחשב שפוי שאני יכול לתחזק בחשק ולהיכנס לבלוגים.

    אני חייב לציין משהו: אני כבר יומיים בחופש ואני חייב לציין שאני משוכנע שכתבת אותו בתקופה של חופש (הקטע של המפות לא מיועד לבן אדם בלימודים) בכל אופן כיף לקרוא את השטויות שלך עוד פעם,
    לילה טוב.

    אגב איפה הבדידים?

  3. מאת tsabar:

    הבדידים חזרו (הוחזרו) לכיתה א' ללמוד חשבון, כי הם טענו ש- 6+10 זה לא 16.
    הבעיה היותר גדולה הייתה בכך שהם לא איפשרו לחזור אחורנית אם כתבת משהו והבדידים טענו שאתה לא יודע חשבון, וכך תגובות שהיו אמורות להגיע בכלל לא הגיעו, וזה עיצבן את המגיבים שלא רצו לכתוב הכל מחדש (ובצדק) והחלטתי פה אחד (הפה שלי 🙂 ) להסיר לבינתים את התוסף.
    האם הייתי בחופש באותם ימים? וואלה לא זוכר, נראה לי שלא. מפת אירופה זה משהו שהורדתי מאיזה אתר באינטרנט והעברתי בגימפ, ואם זכרוני אינו מטעה אותי, את מפת אזור הניסוי הבאתי מויקיפדיה.

השארת תגובה