ארכיון לחודש יולי, 2010

הינך צופה בארכיון צבר – בלוג עם קוצים לחודש יולי, 2010.

לא הולך שבי

בפרסומת החדשה של שברולט, הם כותבים "תבחן אותנו מול המתחרים" ו-"העמד אותנו למבחן מול המתחרים". כנראה נשאר להם יותר מידי שטח פרסום ריק מתחת לסמל ה-"+" של שברולט, אחרת איך אפשר להסביר משפט תמוה ומובן מאליו כמו "ושהרכב הטוב יותר ינצח". האמת, לרגע לא חשבתי אחרת. אנחנו הרי חיים בסרט, ותמיד הטובים מנצחים בסרטים, לא […]

אצלי הכל בסדר

לפני כמה שבועות, כשדיברתי עם אח שלי, הוא שאל אותי מה חדש אצלי. אמרתי שהמחשב שלי מושבת וחוץ מזה אין שום חדש. הוא ענה את התשובה הצפויה ממי שמכיר אותי מקרוב: אם המחשב שלי מושבת אז באמת אין שום חדש.

מחפש חומרת קוד פתוח

בתור אחד שאוהב לפרק מחשבים רק כדי להרכיב אותם מחדש, אני נתקל לא פעם בתופעת "החלק המתקלקל". שמעתי שזו תופעה נפוצה במחשבים, בעיקר במחשבים שהמארז שלהם מדמה ריץ'-רץ', כמו אלו שאצלי.

נהג יקר

בסה"כ עדכנתי את אשתי על כך שהמשכורת לא נכנסה. מה אתה עושה מזה כזה סיפור?

ישן ועדכני מתמיד

מאמר אקטואלי בנושא חסכון במים שנכתב לפני יותר מ-10 שנים, ב-1999, ממשיך להיות אקטואלי גם היום, כאילו הוא נכתב השבוע. כמו בשיר "אז למה לי פוליטיקה עכשיו" של משינה, שנכתב ב-1988 ובו הם שרים על "שמיר ופטרוזיליה נפגשים באפלה לפתור את המצב הנוכחי" וכלום לא השתנה מאז ועד היום (ב-88' יצחק שמיר היה רה"מ והייתה […]

גם ההגיון משתמש בלינוקס

כלינוקסאי, חברים מידי פעם מציקים לי בעניין הלינוקס. החלטתי לשבת ולכתוב מבחר סיבות הגיוניות כדי להראות למה דווקא משתמשי חלונות הם המוזרים ומשתמשי הלינוקס הם ההגיוניים יותר.