ריאיון עם ערס

לכבוד יום העצמאות ה-ס"א (61) למדינת ישראל, תפסתי את ס.א. (השם המלא שמור במערכת), הערס השכונתי, לשיחה קצרצרה על הא ועל- כאילו, דא?

בעז: שלום ס.

ס.: שלום.

בעז: ממתי אתה מלך הערסים בשכונה?

ס.: ממתי שהמצב במדינה זה כמו שכונה, אז אני כמו מלך.

בעז: תגיד, ס., מעניין אותי לדעת, למה אתה תמיד שומע מוזיקה בווליום גבוה עם חלונות פתוחים, זה בשביל הדאווין?

ס.: איזה דאווין? פשוט כשקניתי את האוטו השקעתי המון כסף בכנפיים מאחורה, גלגלי מגנזיום, ציורים של בחורות ולהבות על מכסה המנוע, 4 אגזוזים ומערכת סטריאו חזקה, אז לא נשאר לי כסף להשקיע במזגן טוב באוטו. מאז אני נאלץ לסבול את החום.

בעז: ולמה אתה שומע שירים בווליום כזה חזק? זה בשביל הדאווין?

ס.: מה אתה כל היום מדבר על דאווינים? מה הדאווין שלך? אני שומע מוסיקה בווליום כי אני לא רוצה שישמעו אותי בוכה עם מוסיקת שירי דיכאון של אבי ביטר ושות'. זה לא מכובד שכולם ישמעו אותי מייבב וידעו שאני באמת בעל לב רגיש.

בעז: ולמה ציורים של בחורות ולהבות על מכסה המנוע?

ס.: כי אני חם על בחורות. חחחח. מה חשבת בעז? אתה רוצה שאני ישים ציורים של בחורים?

בעז: אתה באמת אוהב שירים של אבי ביטר?

ס.: נראה לך??? מצד שני, ראית פעם ערס שומע שירים איכותיים של איה כורם? ערס צריך להצדיק את הכינוי שלו. אני לעולם לא אספר למישהו שאני יודע בע"פ את כל המחזות של שייקספיר.

בעז: הנה, סיפרת.

ס.: זה רק בשביל להראות לך כמה שאני טיפש. הפוך-על-הפוך, אתה מבין?

בעז: תגיד, ס., מה הקטע של האגזוזים הרועשים? זה לא בשביל הדאווין?

ס.: זה בשביל שנדע אם משהו משתבש במערכות של האוטו. עם ווליום כמו זה שיוצא מהמערכת סטריאו, איך אני אוכל לדעת אם משהו משתבש במנוע? אז שמתי אגזוז מרעיש במיוחד ואם יש חריקות במערכת של המנוע או משהו לא בסדר אני מיד שומע את השיעולים מהאגזוז.

בעז: שמתי לב שכשאתה וחבריך הערסים מחזיקים סיגריה זה תמיד בזוית כזו מוזרה, שאם אני אנסה להחזיק ככה סיגריה אני אחטוף כוויה. למה זה? בשביל הפוזה?

ס.: תשמע, בכל דבר אחר אנחנו לא מראים את חוכמתינו הערסית. פה יש לנו הזדמנות פז להראות איזה אקרובטים אנחנו, ושגם לנו יש קואורדינציה מצוינת.

בעז: תודה, סתם אהבל. אה, סליחה, התכוונתי ס.א. להתראות בשנה הבאה.

ס.: כן, בירושלים הבנויה.

בשקט בשקט, אחרי ש-ס. יצא מביתי נכנסתי למקלחת כדי להוריד ממני את הריח הנורא שהשאירו עלי 32 הסיגריות שהוא עישן עלי בזמן הריאיון.

חג עצמאות שמח חברים!

שלח מאמר זה באימייל שלח מאמר זה באימייל
הדפס מאמר זה הדפס מאמר זה

אין תגובות ל“ריאיון עם ערס”

עדיין אין תגובות

השארת תגובה